Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening en/of producten.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Olijfboomspecialist.nl

 

Onderdeel van BotanicalGroup BV

De oude molen 12

5825KA Overloon, Nederland

 

Service telefoonnummer: 0031 0 6 46334529

Service emailadres: service@olijfboomspecialist.nl

 

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

U kunt zich ook melden bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Klik hiervoor op de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/